Gezien de groei van onze praktijk willen wij graag onze telefonische bereikbaarheid verder verbeteren, terwijl we er tegelijkertijd over willen waken dat de consultaties bij de artsen en de verpleegkundige zo ongestoord mogelijk kunnen verlopen.
Vanaf nu kan u de praktijk telefonisch bereiken op de volgende momenten:
• Ochtend: van 8u30 tot 9u30
• Middag: van 12u30 tot 13u30
• Namiddag: van 15u30 tot 16u00
• Avond (maandag, dinsdag en donderdag): van 18u00 tot 18u30
Tijdens deze belmomenten kan u ons contacteren voor:
• Het maken of verplaatsen van afspraken
• Praktische vragen of resultaten
• Andere administratieve of medische vragen
Buiten deze belmomenten is er enkel een noodlijn beschikbaar. Deze lijn is uitsluitend bedoeld voor uiterst dringende medische situaties of om uitzonderlijk te melden dat u door omstandigheden te laat zal zijn voor een consultatie.
Wanneer we merken dat de noodlijn onterecht wordt gebruikt, zullen we dit registreren in uw medisch dossier en u hierover informeren.
Wanneer u belt met de vraag om met een arts te spreken, zal onze verpleegkundige een inschatting maken of uw oproep onmiddellijk moet worden doorgeschakeld, of op een later moment kan worden beantwoord wanneer de arts beschikbaar is.
We vragen hierbij om rekening te houden met een wachttijd van maximaal 48 uur (op werkdagen) om een antwoord op uw oproep te ontvangen.
We willen met deze nieuwe afspraken zorgen voor een betere bereikbaarheid en een rustig verloop van de consultaties zodat we de tijd voor elke patiënt optimaal kunnen benutten.